nooit meer stil

Deel hier jouw verhaal over je oorsuizen met andere jongeren.
Doke
Berichten:4
Lid geworden op:01 Dec 2015, 13:40
nooit meer stil

Berichtdoor Doke » 01 Dec 2015, 13:45

Je kan mijn volledig verhaal hier lezen: http://mamadominique.blogspot.com/2015/ ... uuuut.html

Dit is een zalig project, goed gedaan!

Ik heb mijn oorsuizen, zoals zovele jongeren, tijdens het uitgaan opgelopen. Toen had ik er nog nooit over gehoord. Het is een proces dat je moet doormaken vooraleer je het kan accepteren en er mee kan leven. Maar preventie is het allerbelangrijkste, draag oordoppen maar vooral, zet die muziek toch niet te luid.

Heel belangrijk om weten en wat ik toen jammer genoeg niet wist, is dat het niet ok is als je na een fuif/concert tijdelijk getuut hoort. Dat is een verwittiging!
Céline
Moderator
Berichten:32
Lid geworden op:01 Nov 2015, 16:27

Re: nooit meer stil

Berichtdoor Céline » 01 Dec 2015, 20:13

Dag Doke,

Wat goed dat je je verhaal deelt met anderen en hen ook tips meegeeft. Daar kan ik alleen maar blij om zijn!

Het is inderdaad een verwittiging. Helaas weten velen dat pas veel te laat. Hopelijk lukt het ons om met z'n allen hier verandering in te brengen.
Doke
Berichten:4
Lid geworden op:01 Dec 2015, 13:40

Re: nooit meer stil

Berichtdoor Doke » 01 Dec 2015, 20:41

Dank voor je reactie. Verandering is gelukkig al in gang gezet.
Bert
Oprichter
Berichten:110
Lid geworden op:01 Nov 2015, 14:55

Re: nooit meer stil

Berichtdoor Bert » 02 Dec 2015, 20:21

Heb je verhaal net gelezen. Stek geschreven! En heel erg bedankt voor de complimenten, leuk om te horen :).

Het klopt inderdaad dat je je oorsuizen na een nachtje uit zeker niet mag negeren. Ook al zijn ze vaak de volgende dag al verdwenen; die pieptoon is net een signaal dat je oren overbelast zijn.

Terug naar “Jouw verhaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten