mijn verhaal

Deel hier jouw verhaal over je oorsuizen met andere jongeren.
Ananas
Berichten:51
Lid geworden op:03 Nov 2015, 18:15
Locatie:Geel
Contact:
Re: mijn verhaal

Berichtdoor Ananas » 17 Nov 2015, 10:33

[quote="Annabelle"]Hallo allemaal!!!! Sinds anderhalve week ben ik slachtoffer geworden van tinnitus ten gevolge van een te luide fuif... Ik word echt gek bij de gedachte dat dit voor de rest van mijn leven gaat zijn!!! Ik ben zo ontzettend bang!!! Hoe kan je de tuut naar de achtergrond verdringen??? Ben echt radeloos!!!!

Annabelle, dat je bang en radeloos bent is normaal! Wat ik je sowieso aanraad is om langs een KNO arts te gaan, mogelijks valt er nog iets aan te doen (bijt je hier echter niet in vast!).
Het enige wat ik je nu kan aanraden is om niet allerlei dingen op te zoeken voor er vanaf te raken/geneesmiddelen enz. Op die manier ga je nóg meer de focus erop beginnen leggen waardoor die piep nog ondraaglijker wordt en nog luider wordt.
De tuut naar de achtergrond verdringen is iets wat je pas na enkele maanden gaat kunnen, je moet als het ware (zoals hier eerder al geschreven is) een "klik" in je hoofd maken en er niet meer op gaan focussen. Bij mij is de piep er nog, maar ik ervaar hem niet meer als een "grote angstige piep". Hij is er, maar ik let er niet meer op, ik ben er aan gewend.
Op dit moment moet je gewoon afwachten, en als je wilt praten erover, dan staan hier klaar voor jou :). Maar probeer nu vooral niet te hard te panikeren!
Wil je gewoon eens praten of zoek je wat steun? Je mag mij altijd contacteren via PB!
[size=85]
You are not alone. Kop op, het wordt beter! I promise.[/size]