1 jaar Tinnitus

Deel hier jouw verhaal over je oorsuizen met andere jongeren.
Ananas
Berichten:51
Lid geworden op:03 Nov 2015, 18:15
Locatie:Geel
Contact:
Re: 1 jaar Tinnitus

Berichtdoor Ananas » 03 Nov 2015, 18:21

Da's ook hetgene wat ik aanraad... ga naar buiten, laat je niet tegenhouden om de dingen te doen die je geweldig vindt!
Als je die dingen niet meer doet, dan zal tinnitus het enige zijn wat je leven beheerst en ga je daar ook enkel meer aan denken.

Het grootste advies dat ik je kan geven is: stop met er op te focussen en probeer je met iets anders bezig te houden. Dat was voor mij ook heel erg moeilijk in het begin, maar ondertussen kan ik er perfect mee om.
Ik slaap niet met een achtergrondgeluid of iets dergelijks, maar ik heb bijvoorbeeld wel bij het kopen van mijn nieuw toetsenbord gekozen voor een mechanisch toetsenbord (geloof me, dat maakt geluid!) en dat maskeert het een beetje.

Maar bekijk het gesuis niet als een vijand, maar als een vriend die er altijd is. Hij maakt je het leven zuur soms, maar je moet er toch mee voort. En als je er niet steeds paniekerig overstaat gaat dat een pak gemakkelijker.

Kev
Wil je gewoon eens praten of zoek je wat steun? Je mag mij altijd contacteren via PB!
[size=85]
You are not alone. Kop op, het wordt beter! I promise.[/size]
Sir Andro
Berichten:6
Lid geworden op:03 Nov 2015, 18:06

Re: 1 jaar Tinnitus

Berichtdoor Sir Andro » 03 Nov 2015, 18:29

Na een tiental jaar weet je ongeveer wat je moet mijden en wat goed kan doen. Mijden van stress, en complete stilte, afleiding zoeken.
Medicatie heeft niks geholpen, om rust te krijgen schreef men bromazepam voor, niet doen.
Zoek dan iets in de kruidenhoek zoals sedinal.
Groetjes van Sir Andro.

Terug naar “Jouw verhaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten