oorsuizen

Deel hier jouw verhaal over je oorsuizen met andere jongeren.
marleen
Berichten:1
Lid geworden op:03 Nov 2015, 10:37
oorsuizen

Berichtdoor marleen » 03 Nov 2015, 10:43

Ik ben Marleen...

Edit: bericht verborgen (het aanprijzen van wondermiddeltjes is niet toegestaan op het forum)
Gert
Moderator
Berichten:8
Lid geworden op:01 Nov 2015, 14:59

Re: oorsuizen

Berichtdoor Gert » 03 Nov 2015, 11:03

Beste Marleen,

Je mag je bevindingen altijd hier delen met iedereen. Misschien zijn er andere mensen die net hetzelfde als jou gebruiken zodat zij hun bevindingen ook kunnen neerpennen. Des te meer informatie er verzameld wordt, des te beter mensen kunnen inpikken ;)
- To beer or not to beer -
By William Shakesbeer
Guidos
Berichten:9
Lid geworden op:03 Nov 2015, 15:24

Re: oorsuizen

Berichtdoor Guidos » 03 Nov 2015, 15:37

Kom op Marleen zeg wat je gebruikt.Is het TRT?
Stee
Berichten:2
Lid geworden op:03 Nov 2015, 16:44

Re: oorsuizen

Berichtdoor Stee » 03 Nov 2015, 17:20

Hallo iedereen,
Het verhaal van de neus-keel-oorarts komt me bekend in de "oren". Eigenlijk zoek je een sprankeltje hoop maar weet je al op voorhand wat het verdict zal zijn. Je moet er "leren mee leven "...Mijn conclusie is dat ik vooral bezig moet zijn zodat ik er niet denk. Ik heb het geluk dat ik een groot gezin heb en veel bezig ben met de kinderen. Wat ik veel doe is lang wachten om te gaan slapen,(gelukkig heb ik niet veel slaap nodig) tot ik denk dat ik moe genoeg ben en dat ik rap in slaap ga vallen. Soms lukt dit maar soms kan ik nog een uur zitten piekeren en mijn dag overlopen en dan begin je te focussen op de oorsuizen. Ik probeer mijn verstand op 0 te zetten maar ook dat lukt me niet altijd. Eens mijn verhaal doen aan mijn vrouw doet ook deugd, de last verdwijnt dan wat van mijn schouders. Zo probeer ik een evenwicht te vinden.

Groeten
Lena
Moderator
Berichten:13
Lid geworden op:02 Nov 2015, 21:39

Re: oorsuizen

Berichtdoor Lena » 03 Nov 2015, 21:23

[quote="Stee"]Hallo iedereen,
Het verhaal van de neus-keel-oorarts komt me bekend in de "oren". Eigenlijk zoek je een sprankeltje hoop maar weet je al op voorhand wat het verdict zal zijn. Je moet er "leren mee leven "...Mijn conclusie is dat ik vooral bezig moet zijn zodat ik er niet denk. Ik heb het geluk dat ik een groot gezin heb en veel bezig ben met de kinderen. Wat ik veel doe is lang wachten om te gaan slapen,(gelukkig heb ik niet veel slaap nodig) tot ik denk dat ik moe genoeg ben en dat ik rap in slaap ga vallen. Soms lukt dit maar soms kan ik nog een uur zitten piekeren en mijn dag overlopen en dan begin je te focussen op de oorsuizen. Ik probeer mijn verstand op 0 te zetten maar ook dat lukt me niet altijd. Eens mijn verhaal doen aan mijn vrouw doet ook deugd, de last verdwijnt dan wat van mijn schouders. Zo probeer ik een evenwicht te vinden.

Groeten


Dag Stee,

Fijn dat je je verhaal met ons deelt!
Het vinden naar manieren om je suizen naar de achtergrond te bannen kan een moeilijk zoektocht zijn.
Surf zeker eens naar de rubriek 'omgaan met oorsuizen' (http://detuutvantegenwoordig.be/tips/om ... -oorsuizen). Hier vind je misschien wel tips die voor jou werken.

Succes en goede moed!